zaterdag 6 augustus 2011

Waar laat u dat allemaal?

Er had zich een rommelige rij achter mij gevormd bij de kassa van de kringloopwinkel.
Meestal laat ik de mensen met een minder spulletjes vóór gaan, maar ja, op een gegeven moment MOET ook ik toch mijn overvolle mandje af gaan rekenen.
Voor de zoveelste keer (ik kom er vaak) verpakte de aardige verkoper al mijn bordjes, kopjes, glaasjes, kandelaartjes, schaaltjes en beeldjes in kranten.
Achter mij hoorde ik ongeduldig zuchten en opmerkingen als:" die kan zelf een winkeltje beginnen"
De verkoper glimlachte vriendelijk en vroeg:" waar LAAT u dat allemaal?
Het rumoer achter mij verstilde, kennelijk waren er meer die dat wilde weten.
"in een kast" antwoordde ik.
En hij toen: "oh"








1 opmerking:

  1. ;o)) haha ik wordt hier zo vrolijk van!!


    XXX, Els

    Ps je bloemen zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen