woensdag 10 augustus 2011

Een monsterlijk duiveltje tussen koninklijke kopjes

Buddha zit op een kandelaartje. Maar waar het mij om gaat is het monsterlijke duiveltje dat zich vast klauwt aan de voet van deze kandelaar.WAT een griezelige lelijkerd!
Ik kijk altijd uit naar mooie leuke lieve servies-stukken, maar ik kon dit monstertje niet laten staan.
Wie KOOPT er nou zoiets?  Ik, ja, maar wat ik bedoel is: OOIT heeft iemand bewust een kandelaartje gekocht wat dus kennelijk niet mooi hoefde te zijn.
Was het bedoelt om het kwaad te bezweren? Ik zal het nooit weten. Voorlopig is het een aardig plaatsje om Buddha, die goeie lobbes, op te zetten.

Zo, nog even wat aardige plaatjes om het monstertje te vergeten.


1 opmerking:

  1. Ieuuuww wat een lelijkerd, je zal hem toch s'nachts tegenkomen. Gelukkig de rest maakt alles weer goed.
    ;o))

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen